Кошик
+380 (68) 504-75-04
Грузоподъемное Оборудование и комплектующие

Кран-балка підвісна 1000 кг

Ціну уточнюйте

  • Під замовлення
clockВідправка з 31 травня 2024
Кран-балка підвісна 1000 кг
Кран-балка підвісна 1000 кгПід замовлення
Ціну уточнюйте
+380 (68) 504-75-04
+380 (68) 504-75-04

Замовлення тільки за телефоном

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Підвісні кран-балки являють собою крани мостового типу ходові колеса кінцевих балок якого спираються на нижні рейки підкранових шляхів (двутаврів), вмонтованих у стельові перекриття приміщення.
Конструкція підвісної кран-балки складається з таких компонентів:
- пролітної балки (моста), що має вигляд двотавра;
- кінцевий візок жорстко зв'язаний із пролітною балкою;
- кінцевий візок із плавальним модулем, що переміщається відповідно до несучої балки для компенсації кривини кранових шляхів;
- ходових кареток, що переміщаються відповідно до підкранових двотаврових напрямних, до яких підвішуються балки;
- підіймального механізму, в якості якого виступає або ручна таль, або електричний тельфер;
— кнопкового пульта, за допомогою якого керують електричним краном-балкою.

Мости кран-балок виготовляють із двотаврових прокатних балок; під час використання талів зі зниженою будівельною висотою й бічним розташуванням механізмів іноді застосовують високу жорсткість під час кручення коробчасті балки.
Кінцеві балки виконують найпростіше. Однак під час використання цих балок збільшується будівельна висота кран-балки. Цього браку позбавлена кінцева балка, виготовлена з двох корильних профілів, що охоплюють балку кранового шляху.
Кінцеві балки з'єднують із мостом зварювання або болтами. Під час з'єднання болтами передбачають фіксувальні упори. Для підвищення жорсткості кран-балки в горизонтальній площині кінцеві балки з'єднують із мостом підкосами (найчастіше під час прольотів 7...9 м).
Приводні механізми пересування підвісних кран-балок має гальмівний електродвигун, редуктор, який за допомогою відкритих передач пов'язаний із вінцями ходових коліс. Редуктор фіксує від провороту за допомогою пальця. Механізм встановлений на вертикальних щоках; на аналогічних щоках змонтовані також холості колеса.
Для рідко використовуваних підвісних кран-балок вантажопідіймальністю 1...3,2 т іноді механізми пересування виконують із ремінним передаванням.
Керування здійснюється з підлоги, від кнопкової станції. Оскільки підвіска кабін у них ускладнена внаслідок малої жорсткості несучої конструкції.
Швидкість пересування підвісних кран-балок 0,5...0,8 м/с, що обмежує сферу їх застосування — група режиму 1К...3К. Основною потребою до підвісних кран-балків є максимальне зниження маси та витрат на виготовлення та встановлення. Ці крани переміщаються крановими шляхами з двотаврових балок. Ходові частини кран-балок часто виконують із можливістю пристосунку до відхилень шляхів із прольоту, хоча є й інші рішення. На базі типових моделей підвісних кран-балок виготовляють різні модифікації, що істотно розширюють можливості їх застосування.
Залежно від того, яку площу необхідно обслуговувати, кран-балка підвісна буває двох видів: однопролітна кран-балка та двопролітна кран-балка.
Однопрорічні підвісні кран-балки мають прольоти 3...15 м, а вильоти консолей 0,3...1,5 м. Двопрорічні підвісні кран-балки мають прольоти 7,5...12,0 м і виліт консолей 0,6...1,5 м. Ці крани призначені для пересування крановими шляхами, виготовленими з двотаврових балок профілю No24М...No45М.
Двопрорічні кран-балки виконують із нерозрізними мостами, що визначає відповідні вимоги до точності встановлення кранових шляхів.
Мости кранів із великою кількістю прольотів виготовлені шарнірно з'єднаними між собою за допомогою ланок (пролітних балок).
Залежно від типу привода є два різновиди крана мостового підвісного: кран-балки з електричним приводом і кран-балки з ручним приводом.
Ручні підвісні кран-балки з конструктивного виконання пролітної балки та ходової частини зазвичай аналогічні електричним кранам. Привод пересування цих кранів — за допомогою тягового ланцюга, зірочку якого монтують на кронштейнах, закріплених на пролітній балці.
Несні конструкції можуть бути або у формі спеціально побудованих опор, або носійних конструкцій будівель. Власне, назва цього різновиду техніки пішла від того, що кран-балка підвісна в мостовому крані прикріплена до спеціальних підвісних візків на профіль напрямних, які укладені на опори.
Підвісна кран-балка дає можливість повністю використовувати площу складського або виробничого приміщення, що й визначає її перевагу перед опорною конструкцією. Конструкція кран-балки може бути вдосконалена додатковим обладнанням, яке містить обмежувач вантажності, дистанційне керування, обладнання для плавного спуску та частотну систему механізмів, що забезпечує регулювання швидкостей. Електроживлення двигунів підвісних кран-балок забезпечується стандартною мережею 380 В.
Завдяки застосуванню різних типів талів, кран-балка підвісна застосовується в багатьох галузях господарської діяльності. Вона може слугувати як основа вантажної частини практично в будь-якому сучасному виробництві, наприклад, у будівництві, під час ремонтних робіт, у складському господарстві, на залізничних вузлах і агропромислових підприємствах. Така популярність пов'язана і з високою надійністю, зумовленою тим, що кран-балка підвісна має мінімум пересувних механічних частин. До того ж цей механізм набагато менше важить, ніж опорний кран-балка тієї ж вантажопідійманості. Та й площа обслуговування ширша, вона може залучити простір уздовж стін.

«Цини та терміни виготовлення, будь ласка, уточнюйте в наших фахівців з телефона: 068-504-7-504

Характеристики
Основні
Тип мостового кранаПідвісний однобалочний
Вантажопідйомність1 т
Країна виробникУкраїна
Користувальницькі характеристики
ВиробникВіра-Майна Сервіс
Тип мостового крана з приводуелектричний
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner