Кошик

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (68) 504-75-04
Грузоподъемное Оборудование и комплектующие
Кран електричний однобалочний підвісний 5т, фото 2

Кран електричний однобалочний підвісний 5т

від 120 000 

  • Під замовлення
clockВідправка з 15 травня 2024
Кран електричний однобалочний підвісний 5т
Кран електричний однобалочний підвісний 5тПід замовлення
від 120 000 
+380 (68) 504-75-04
+380 (68) 504-75-04
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Кран-балки електричні підвісні представляють із себе крани мостового типу ходові колеса кінцевих балок якого спираються на нижні рейки підкранових шляхів (двотаврів), вмонтованих в стельові перекриття приміщення.
Конструкція підвісна кран-балки складається з наступних компонентів:
- пролітної балки (моста), має вигляд двотавра;
- кінцевий візки жорстко пов'язаної з пролітної балкою;
- кінцевий візки з плаваючим модулем, що переміщається у відповідності з несучою балкою для компенсації кривизни кранових шляхів;
- ходових візків, що пересуваються у відповідності з підкрановими двотавровими напрямними, до яких підвішуються балки;
- підйомного механізму, в якості якого виступає або ручна таль, або електричний тельфер;
- кнопкового пульта, з допомогою якого керують електричним краном-балкою.

Мости кран-балок виготовляють з прокатних двотаврових балок; при використанні талів зі зниженою будівельною висотою і бічним розташуванням механізмів іноді застосовують володіє високою жорсткістю при крученні коробчаті балки.
Кінцеві балки виконують найбільш просто. Однак при використанні цих балок збільшується будівельна висота кран-балки. Цього недоліку позбавлена кінцева балка, виконана з двох корытных профілів, що охоплюють балку кранового шляху.
Кінцеві балки з'єднують з мостом зваркою або болтами. При з'єднанні болтами передбачають фіксують упори. Для підвищення жорсткості кран-балки в горизонтальній площині кінцеві балки з'єднують з мостом підкосами (найбільш часто при прольотах 7...9 м).
Приводні механізми пересування підвісних кран-балок має гальмівний електродвигун, редуктор, який з допомогою відкритих передач пов'язаний з вінцями ходових коліс. Редуктор фіксує від проворота з допомогою пальця. Механізм встановлений на вертикальних щоках; на аналогічних щоках змонтовані також холості колеса.

Швидкість пересування підвісних кран-балок 0,5...0,8 м/с, що обмежує область їх застосування – група режиму 1К...3К. Основною вимогою до підвісних кран-балок є максимальне зниження маси і витрат на виготовлення та установку. Ці крани переміщаються по кранових коліях з двотаврових балок.
В залежності від того, яку площу необхідно обслуговувати, кран-балка підвісна буває двох видів: однопрогонова кран-балка і двопролітна кран-балка.
Однопрогонові підвісні кран-балки мають прольоти 3...15 м, а вильоти консолей 0,3...1,5 м. Двопролітні підвісні кран-балки мають прольоти 7,5...12,0 м і виліт консолей 0,6...1,5 м. Ці крани розраховані на пересування по кранових коліях, виготовленим з двотаврових балок профілю №24М...№45М.

Підвісна кран-балка дає можливість повністю використовувати площу складського або виробничого приміщення, що і визначає її перевага перед опорною конструкцією. Конструкція кран-балки може бути вдосконалена додатковим обладнанням, яке включає в себе обмежувач вантажопідйомності, дистанційне керування, обладнання для плавного спуску і частотну систему механізмів, що забезпечує регулювання швидкостей. Електроживлення двигунів підвісних кран-балок забезпечується стандартною мережею 380 Ст.
Завдяки застосуванню різних типів талів, кран-балка підвісна застосовується в багатьох галузях господарської діяльності. Вона може виступати в якості основи вантажопідйомної частини практично в будь-якому сучасному виробництві, наприклад, в будівництві, при ремонтних роботах, в складському господарстві, на залізничних вузлах та агропромислових підприємствах. Така популярність пов'язана з високою надійністю, обумовленої тим, що кран-балка підвісна має мінімум рухомих механічних частин. До того ж цей механізм значно менше важить, ніж опорний кран-балка тієї ж вантажопідйомності.

Мостовой кран поставляется для эксплуатации в помещениях или под навесом (2, 3 по ГОСТу 15150), в умеренном или в сухом/влажном тропическом климате. Группа классификации (режима) крана: А3 (ИСО 4301/1),  режим работы механизмов М5 или M6 (по ИСО 4301/1). Эксплуатация крана возможна при температурах: -20С до +40 С или -40С до + 40 С ( на выбор заказчиком). Возможно пожаробезопасное (класс пожароопасной зоны: П1, ПII, ПII-а, П-III) или взрывобезопасное исполнение (класс взрывоопасной зоны: 1, 2; категория взрывоопасной смеси: IIA, IIВ, IIC; группа взрывоопасносной смеси: T1 - T5). Керування з підлоги або по радіоканалу. Швидкість пересування крана: 0,2 - 0,4 м/c (вибір). Можлива установка пристрою плавного пуску крана. Живлення від трифазної мережі 380 В (50 Гц). Встановлена сумарна потужність електродвигунів не більше 10 кВт.

«Ціни і терміни виготовлення, будь ласка, уточнюйте у наших фахівців за телефоном: 068-504-7-504

Характеристики
Основні
Країна виробникУкраїна
Вантажопідйомність5 т
Тип мостового кранаПідвісний однобалочний
Користувальницькі характеристики
ВиробникВіра-Майна Сервіс
Тип мостового крана з приводуелектричний
Інформація для замовлення
  • Ціна: від 120 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner