Механізм пересування талі складається з приводної візки і неприводної візки, пристосованих для пересування по двотаврових балок 30М, 36М, 45М, і траверси.
Напрямок коліс візків вздовж монорейки відбувається з допомогою реборд ковзанок і напрямних роликів. Відстань між роликами має встановлюватися для балок 30М і 36М — 136±1 мм, а для 45М — 156±1 мм
Шарнірне з'єднання візків з траверсою дозволяє талі вільно проходити по криволінійних ділянках шляху.
Механізм пересування з'єднується з механізмом підйому з допомогою сережки.
Характеристики вози шарнірної приводний РВЦ-320 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Вантажопідйомність, т | Швидкість пересування, м/хв | Електродвигун | Тип монорельсового шляху | Група режиму роботи | Маса, кг, не більше | |||
тип | потужність, кВт | напруга живлення, В | частота обертання валу, об/хв | |||||
3,2 | 32/20 | АИРМ63В4У2 | 0,37 | 380 | 1500 | 30М; 36М; 45М; | 3М | 100 |
Характеристики
Користувальницькі характеристики | |
---|---|
Виробник | Віра-Майна Сервіс |
Інформація для замовлення
- Ціна: від 15 000 ₴